Bij Drukkerij Elka werkt een team van professionals dagelijks in de volle breedte aan kwalitatief goed drukwerk. Van opmaak tot handling: het moet perfect zijn, want mooi drukwerk ondersteunt het imago van een bedrijf. “Als je iets moois achterlaat bij een klant in de vorm van een brochure of een catalogus, dan maakt dat indruk”, zeggen directeur Wim de Jong en accountmanager Stefan Verhallen.

netwerk2016-4Meedenken

Drukkerij Elka is gespecialiseerd in boeken en periodieken, maar verzorgt ook andere soorten drukwerk zoals direct mailings (DM’s) en presentatiemateriaal. Dat kan, eventueel met de inzet van zusterbedrijf Drukkerij Sikkers in Drunen, zelfs op kunststof. Klanten kunnen rekenen op persoonlijk contact en advies. “Neem bijvoorbeeld winkelbordjes. Die kunnen we drukken op stevig papier of karton, maar als we ze van kunststof maken gaan ze veel langer mee”, legt Wim de Jong uit. Dat meedenken gaat verder dan alleen het drukproces. “We zijn geen reclamebureau, maar dankzij onze grote dtp-afdeling kunnen we wel iets moois maken wat ook echt attentiewaarde heeft”, vult Stefan Verhallen aan.

“Iets moois achterlaten bij een klant maakt indruk”

De comeback van de DM

De eerder genoemde DM is trouwens aan een comeback bezig. Nu veel bedrijven hun aanbiedingen en nieuws digitaal verspreiden, liggen daarin kansen om meer op te vallen. “Maar doe het wel gericht”, zegt Stefan. “Inventariseer wie er interesse heeft in je product of dienst en meet achteraf de resultaten.” Nog een tip, van Wim de Jong: “Breng al je drukwerk bij dezelfde partij onder, dan ben je zeker van een constante kwaliteit en heb je geen last van kleurverschillen. Dankzij onze ervaring en productkennis kunnen we onze klanten daar prima bij ondersteunen.”

© Copyright - Drukkerij ELKA Tilburg